اگر قصد دارید عمر کیف دستی خود را افزایش دهید وبر انعطاف و نرمی آن ها بیافزایید از راهکار های که در زیر برایتان خواهیم گفت استفاده کنید.

کیف دستی خود را تمیز کنید
ساده ترین راه برای پاک کردن کیف و تمیز نگه داشتن آن , این است که هر دو هفته یا حداکثر ماهی یک بار با یک پارچه پنبه ای نمناک و محلول صابون در جهت بافت های چرم کشیده تا کیف دستی تمیز شود.هر چه این عمل را بیشتر انجام دهید بهتر است.
داخل کیف دستی چرم نیز به اندازه سطح بیرونی کیف کثیف می شود.می توانید از جارو برقی استفاده کنید و گرد و خاک داخل کیف چرم را پاک کنید.




تمیز کردن نقطه ای کیف

اگر بر روی قسمت هایی از کیف دستی شما جوهر , خون و یا غذا ریخته و لک شد بهترین راه استفاده از محلول آب و کمی آب لیمو است.همچنین برای لکه های روغن می توان از  پودر بچه استفاده کرد , به طوری که پودر جاذب بچه را به روی قسمت لک شده ریخت و صبر کرد تا پودر تمام لکه روغن رو به خودش جذب کند.

برای کیف هایی که چند سال از عمر آنها گذشته از روغن کتان و سرکه سفید استفاده کنید که باعث نرمی ، شادابی و براق به نظر رسیدن کیف دستی های چرمی می شوند.

قسمت هایی از کیف دستی که فلزی هستند ، مانند سگگ ها و قلاب ها را فراموش ننمایید , گهگاهی با پارچه پنبه ای و محلول های ضدعفونی کننده آن ها را پاک کنید و به آن ها جلا ببخشید.همچنین برای کارکرد موثر زیپ ها و روان شدنشان ، روی آن ها موم عسل بمالید.

کیف دستی زنانه مجلسی از چرم طبیعی

کیف دستی بسیار شیک و خوش رنگ از چرم طبیعی