۳۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

مدل کیف دستی | کیف دستی مجلسی شیک

در ادامه از برند کیف دستی بربری کیف را برای شما آماده کرده ایم که در عین ساده بودن بسیار شیک است.این کیف دستی مجلسی از جنس چرم طبیعی درجه یک بوده و ابعاد مناسب و جادار بودن ، از مزیت‌های این مدل زیبا و شیک می‌باشد.می‌توان گفت این مدل یک کیف دستی زنانه مجلسی مناسب برای خانم‌ هایی که معمولا وسایل بیشتری را باید در کیف دستی خود جای بدهند می باشد.شما می توانید این محصول را به راحتی با پوشش‌های مختلف خود با لباس های شب ست نمایید.


کیف مجلسی زیبا برای بانوان شیک پوش
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

کیف دستی مجلسی چرمی

اگر خاص بودن مد نظر شما می‌باشد ، ما این مدل کیف دستی چرمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.به سبب مدل مستطیلی , این یک کیف دستی مناسب برای دورهمی‌های زنانه , دوستانه ، کافه نشینی و حتی مجالس و مهمانی‌ها می‌باشد.دسته این کیف مجلسی چرمی بوده که به وسیله قلاب به بدنه اصلی کیف دستی مجلسی متصل شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

مدل کیف دستی مجلسی جدید بربری

انتخاب یک کیف دستی زنانه مجلسی از دغدغه های هر زنی است.وقتی که می خواهید به مهمانی بروید باید کیفتان را انتخاب کنید.رنگش را بپسندید و بعد حس خوبی نسبت به انتخاب کیف دستیتان داشته باشید.البته این حس را باید نسبت به تمام لباستان داشته باشید چرا که در صورت تردید نسبت به انتخاب هرکدام شبتان خراب خواهد شد.پس انتخابی داشته باشید که بعدا از آن پشیمان نشوید.برای شما مدل کیف دستی بربری را انتخاب کرده ایم.یک کیف دستی شیک و جذاب با تولید های متنوع و به روز.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

مدل کیف دستی مجلسی | کیف دستی طرح دار

کیف‌ دستی های ساخته شده از چرم ، طرح‌ هایی چشم‌ نواز دارند و در کنار استفاده از رنگ‌ های گیاهی به سادگی قابل شستشو هستند. این کیف زیبا و رنگارنگ ، از جنس چرم طبیعی است و بسیار سبک و جادار می‌باشد. دارای یک بخش و یک جیب کوچک بوده و در رنگ زیبای زیبایی عرضه شده است.شما می توانید این کیف دستی زنانه مجلسی را با کفش های نقره ای هم ست کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

کیف دستی مجلسی

تعداد سه مدل کیف دستی مجلسی را برای شما آماده کرده ایم که بیشتر مناسب بانوان میانسال و شیک می باشد.این مدل کیف ها از رنگ های تیره و ابعاد مناسب و در حد متوسط برای شما انتخاب شده است.از جمله کیف های درجه دو به حساب می آیند و دارای محفظه مناسبی جهت نگهداری وسایل می باشند.می توانید این کیف ها را با لباس های شب بلند و گیپور استفاده کنید که بیشتر متجلی شوند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

مدل های مختلف کیف دستی زنانه

کاربرد کیف دستی شما حتی در شب های مهمانی و طولانی هم فرق می کند.پس در انتخاب یک مدل کیف دستی زنانه مجلسی شیک دقت کنید.گاهی لزومی ندارد در یک مهمانی از کیف خود زیاد استفاده کنید.ولی گاهی اوقات هم شده که باید و مکررا از کیف دستیتان استفاده کنید و شاید مثل حالت قبلی دیگر یک کیف مجلسی زینتی نباشد.پس کیف مجلسی خود را درست انتخاب کنید.می توان به نمونه های زیادی از کیف دستی زنانه اشاره کرد که عبارتند از مدل های کتابی , دوشی , مچی , چرمی و .....


یک ست کامل از کیف دستی های زنانه با مدل مختلف از یک طرح , انتخاب شما را آسان می کند

عکس کیف دستی مشکی مجلسی شیک

عکس کیف دستی طرح دار

عکس نمونه هایی از کیف دستی زنانه , کیف های ساحلی , کیف کتابی و .... در عکس مشخص است

ست کیف طرح دار مجلسی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

مدل جدید کیف دستی مجلسی

با آغاز فصل تابستان باید برای تغییر کیف دستی های خود اعم از کیف های خرید , مجلسی , کیف پول و سایر کیف هایی که در طول روزها ممکن است از آن ها استفاده کنید اقدام کنید.کیف های مجلسی را نمی توانید در مهمانی های پشت سر هم استفاده کنید چرا که در ذهن دیگران بجا مانده است.برای اینکه یکبار مصرف نباشند می توانید وقفه ای مدت دار برای استفاده از این مدل کیف دستی ها داشته باشید و آنها را بصورت چند در میان استفاده کنید.در این صورت هم می توانید از مدل کیف دستی هایتان مجدد استفاده کنید و هم احساس نکنید که برای خرید این کیف ها هزینه بی خودی پرداخت کرده اید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

مدل کیف دستی | کیف دستی مجلسی جدید

انتخاب یک کیف دستی زنانه مجلسی از دغدغه های هر بانویی است.وقتی که می خواهید به مهمانی بروید باید کیفتان را انتخاب کنید.رنگش را بپسندید و بعد حس خوبی نسبت به انتخاب کیف دستیتان داشته باشید.البته این حس را باید نسبت به تمام لباستان داشته باشید چرا که در صورت تردید نسبت به انتخاب هرکدام شبتان خراب خواهد شد.پس انتخابی داشته باشید که بعدا از آن پشیمان نشوید.

کیف دستی جدید و شیک , یک کیف سبز رنگ و آبی رنگ مجلسی زیبا


کیف زنانه قرمز رنگ چرمی

طرح های کیف دستی عروسکی سفید رنگ

کیف مجلسی مشکی با طرح های هکاکی شده روی آن

این مدل کیف انتخاب ویژه ای است برای دخترخانم های جوان و زیبا , یک کیف دخترانه زرد با دسته قهوه ای

عکس کیف مارک با رنگ سفید

عکس یک کیف دستی شیک برای مجالس , قیمت خرید کیف دستی آبی چرمی 180,000  تومان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

مدل کیف دستی | کیف دستی چرمی مشکی رنگ

مدل جدید کیف دستی که برای شما انتخاب کرده ایم یک مدل بسیار زیبا و شیک است که به عنوان کیف روزمره می توانید از آن استفاده کنید.این کیف دستی مجلسی مانند با رنگ مشکی مورد علاقه بسیاری از زنان بریتانیایی است.طراحی بسیار کامل و ساده و تمیز باعث شده این کیف دستی چرمی که از چرم گوساله خوب تهیه شده را تک کند.دکمه طلائی رنگش در کنار رنگ یکدست چرم و اتصالات دسته بسیار چشم نواز است.این کیف مجلسی زنانه دارای سه محفظه و روکش جیر است.در ادامه سه عکس از کیف مورد نظر را برای شما به نمایش می گذاریم.



عکس کیف دستی مجلسی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

کیف دستی چرم مشکی

کیف دستی مشکی رنگ نسبت به کیف دستی های رنگی دیگر مزیت های بیشماری دارد.رنگ مشکی این امکان را به ما می دهد که بتوانیم لباس های بیشتری را با کیف دستی خود و مدل مجلسی آن ست کنیم.رنگ مشکی دیرتر کثیف می شود , لک نمی شود و در شب با بازتاب نور بر سطح کیف دستی بیشتر می درخشد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ