۴۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

دسته بندی مدل کیف دستی زنانه چرمی

در پست دسته بندی کیف دستی زنانه چرمی , چرم طبیعی را بر اساس کیفیت تولیدی درجه بندی و به شما معرفی کردیم , ولی باید بدانید که چرم ها را از نظر نوع دباغی شدنشان نیز به گروه های مختلف تقسیم بندی می کنند.
1- چرم گیاهی
در دباغی این نوع چرم تا جایی که بتوانند از نگهدارنده های شیمیایی استفاده نمی کنند در عوض از رنگهای گیاهی و مواد و روغنهای حیوانی و طبیعی بهره می گیرند.این نوع از چرم طبیعی ، بسیار انعطاف‌ پذیر بوده و در رنگ قهوه‌ای‌ تولید می شود که میزان رنگش به ترکیب شیمیایی و رنگ پوست باز می‌گردد.اما این را بدانید که چرم گیاهی ابدا در آب پایدار نیست , بی‌رنگ می‌شود , و به همین دلیل است که پس از اینکه خیس گشته و خشک می گردد انعطاف خود را از دست داده و چروک می شود.هرچه درجه حرارت و گرمی آب بیشتر باشد بر میزان چروکی چرم افزوده و جمع تر می گردد.علاوه بر آن , چرم سفت شده و احتمال شکستن و ترک خوردن چرم هم بیشتر می‌گردد.این نوع چرم ، تنها نوع چرم است که در حکاکی و قالب‌گیری چرمی می‌تواند مناسب باشد.
در روزگار کهن از این نوع چرم برای ساختن زره استفاده می گردند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

دسته بندی کیف دستی زنانه چرمی

در پست مدل کیف دستی زنانه مجلسی چرمی به شما این نوید را دادیم که شما را با همه چرم های طبیعی موجود آشنا کنیم.باید بدانید که از لحاظ استحکام و مقاومت , چرم ها را به سه قسمت چرم سبک , چرم نیمه سنگین و چرم سنگین تقسیم می کنند.پس با ما همراه باشید.

1- چرم سبک

چرمی بسیار نازک و ظریف است که از پوست حیواناتی مانند گوسفند ، بز و بره به دست می آید و به همین علت هم در ساخت محصولاتی مانند لباس ، کاپشن و دستکش و در بعضی موارد کیف دستی های ظریف و کوچک استفاده شده و البته از قسمت های بی کیفیت و نامرغوب این نوع چرم برای تولید آستری کفش ها و لباس ها هم استفاده می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

مدل کیف دستی زنانه مجلسی با دو رنگ

کنار هم قرار دادن رنگ ها برای تولید یک کالا همیشه دغدغه تولیدکنندگان و طراحان بوده.حتما با خود می گویید خب کار راحتی است , دو یا سه رنگ را با هم ترکیب می کنیم یا بدون مخلوط کردن در کنار یکدیگر قرار می دهیم و به نتیجه دلخواهی می رسیم.راستش رو بخواین بله طراحان معروف هر برندی هم همین کار را می کنند فقط تفاوتی عظیم بین کار شما و آنها وجود دارد , و آن این است که این کار تنها بخش ابتدایی کار آنها می باشد و مراحل مختلفی برای رسیدن به یک رنگ ایده آل و ترکیبی را طی می نمایند.به مرور شما را با طراحان مختلف هم آشنا خواهیم کرد.حال برای اینکه به ظرافت کار تویدکنندگان و طراحان بپردازیم یک نمونه از مدل کیف دستی زنانه را برای شما بانوان ایرانی آماده کرده ایم که دو رنگ متضاد با طراحی زیبا و منحصربه فرد این کیف آن را بسیار گرانبها و قابل ستایش کرده.آیا با بنده موافق نیستید؟ پس با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

کیف دستی زنانه مجلسی مدل طرحدار

مدل های کیف دستی زنانه مجلسی گذشته از تمامی مواردی که تا به حال عنوان کردیم از جنس , کیفیت و قیمت و ساختار که بگذریم به شکل جنس می رسیم.منظور از شکل جنس همان پوسته خارجی کیف دستی است.ساده بودن و یا طرحدار بودن یک کیف می تواند مسیر انتخاب اون کیف و مدل رو به کلی تغییر بده.نمونه ای از کیف دستی زنانه مناسب مجالس با طرح فوق العاده زیبایی که روی چرم هکاکی شده را برای شما به معرض نمایش خواهیم گذاشت.

طرح زیبایی که در ادامه روی بدنه کیف دستی با مدل زیبایش خواهیم دید.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

مدل کیف دستی زنانه مجلسی چرمی

در مطالب قبلی از کیف های زنانه با چرم مصنوعی صحبت کردیم و به شما این نوید را دادیم که در ادامه تعدادی از مدل های کیف زنانه ای را به شما معرفی خواهیم کرد که از چرم طبیعی بوده و برای یک کیف دستی زنانه بسیار مناسب و با کیفیت هستند.چرم ها از کهن در تاریخ و کشور ما پیشینه ای دراز و طولانی دارند. چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی صد درصد از کیفیت بالاتری برخوردار است چرا که ساختار چرم مصنوعی ناخالصی های بیشتری دارد و دلایلی دیگری که ما از بیان آنها در اینجا صرف نظر کرده.کیفیت و دوام یک کیف دستی زنانه مجلسی با چرم طبیعی نسبت به یک کیف دستی مصنوعی تقریبا چیزی نزدیک به 3 الی 4 برابر است.از جمله دلایلی که چر طبیعی را از چرم های مصنوعی متمایز و برتر می کند یکی ابن است که چرم طبیعی قابلیت عبور بخار آب (یا همان خصلت تنفسی) را دارد و دیگری استحکام و به قول گفتنی جوندار (استحکام) بودن کیفیت آن است.چرم ها انواع مختلفی دارند که ما در مطالب آینده دونه به دونه این چرم ها رو برای شما به طور کامل و مفصل معرفی خواهیم کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

نکاتی دیگر در مورد کیف دستی زنانه مجلسی

بعد از آنکه اندازه کیف خود را یافتید و براین باور شدید که چه اندازه ای و به چه بزرگی از یک کیف دستی زنانه مجلسی به درد شما خواهد خورد , به جنس کیف دستی باید توجه ای ویژه داشته باشید.چرا که ممکن است تمامی فاکتورهای لازم برای یک کیف دستی زنانه مجلسی مناسب را دارا باشد ولی از کیفیت مرغوبی برخوردار نباشد , خب اگر امروز کیفی بخرید و هفته دیگر نه تا یک ماه دیگر دوام نیاورد و به باید دور انداخت خب چه لزومی دارد که اصلا خریداری شود؟؟؟
متاسفانه کیف دستی های زنانه مجلسی زیادی را در بازار می توان یافت کرد که علاوه بر اینکه قیمت بالایی دارند اما جنس با کیفیتی نیستند , با خود می گویید مگر میشه! بله میشه , البته این امر برای همه صدق نمی کند ولی بعضی از برند های نه چندان معروف در پاره ای از مواقع بدلیل کسب سود بیشتر اقدام به این کار می کنند که البته در دراز مدت باعث رکود کار خود خواهند شد , همانطور که می دانید ماه هیچ وقت زیر ابر نمی ماند.
حال با ما همراه باشید تا تعدادی از کیف های مرغوب و با کیفیت را به شما نشان دهیم.

کیف دستی زنانه مجلسی مرغوب از جنس چرم یکدست
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

نکاتی در مورد کیف دستی زنانه مجلسی

آیا جستجویی در وادی تولیدات لباس و طراحی انجام داده اید؟ آیا به کیفیت و درجه بندی محصولات بازار توجه می کنید؟ همانطور که پیداست در تولیدات پوشاک و البسه بانوان نکاتی وجود دارد که تولیدکنندگان و طراحان داخلی و خارجی ملزم به رعایت این نکات هستند.تولید کردن در حوزه پوشاک و البسه بانوان هنری است که از آن هرکسی نمیباشد و نمیشود یک روزه به آن رسید , بلکه مستلزم همت و تلاشی مداوم و همیشگی است.کیف دستی های زنانه ای که تولید می شوند در اغلب موارد برای عموم و یا بهتر بگوییم کلیه بانوان در نظر گرفته می شود , طراحی می شوند و در نهایت تولید و به بازار عرضه می شوند.حال ما قصد داریم تا تمامی این نکات و طرفندهایی که در تولید کیف دستی زنانه مجلسی مدنظر طراحان قرار می گیرد را بررسی کرده و به انتخاب های درستی در این بحث برسیم , تا هر بانوی ایرانی با درنظر گرفتن این شرایط و نکات به خرید کیف دستی دلخواه خود برسد.
در این پست به یک نکته از این موارد نظری میاندازیم:
یکی از نکاتی که در انتخاب کیف دستی زنانه باید رعایت کرد و مد نظر قرار داد اندازه کیف دستی است , چرا که به تناسب استفاده از کیف در محیط های مختلف سایز کیف ها متغیر است.اصولا کیف دستی زنانه مجلسی در 3 سایز بزرگ (Large) , متوسط (Medium) و کوچک (Mini) تولید و به بازار عرضه می شوند.اگر دقت کرده باشید وقتی پشت ویترین مغازه ها به دنبال کیف دستی مورد علاقه خود می گردید اولین چیزی که به آن توجه می کنید همین مورد است.آیا همینطور نیست؟

کیف دستی زنانه مجلسی برند Balenciaga در سایز بزرگ
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

مدل های کیف دستی زنانه مجلسی شیک برند Balenciaga

اگر بخواهیم محصولات کمپانی Balenciaga را از لحاظ کیفیت بررسی کنیم با کمی جسنجو در رزومه و کالاهای تولیدشده این شرکت می بینیم که از محبوبیت بسیار زیادی در بین بانوان اروپایی برخوردار است چرا که تولید کشور ایتالیا می باشد و این کشور هم به داشتن طراحان و برند ها و البته کیفیت چرم در جهان شهره است.تعدادی کیف دستی زنانه مجلسی از برند Balenciaga را برای شما خانم های شیک پوش آماده کرده ایم که امیدواریم از دیدن آنها لذت ببرید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

مدل کیف دستی زنانه مجلسی کوچک برند Balenciaga

با برند Balenciaga که آَشنا هستید؟ مدل های متنوعی از این برند را در کیف دستی های زنانه مجلسی مشاهده کرده اید.حال شما را با الگوهای دیگری از این کیف دستی زنانه مجلسی در سایزهای کوچک آشنا می کنیم.با ما همرا باشید.

کیف دستی زنانه مجلسی Balenciaga با نام کالا Holiday Collection Classic Metallica Edge Mini City با رنگ قرمز آتشین
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

کیف دستی زنانه با برند بالنسیاگا

در پست قبلی از برندی صحبت کردیم که در اروپا نسبت به تولید کیف دستی های زنانه شناخته شده است و در بین بانوان اروپایی از محبوبیت بالایی برخوردار است.کمپانی Balenciaga در سایزهای بزرگ , متوسط و کوچک و در مدل ها و رنگ های هم تراز و تلفیقی اقدام به تولید کیف دستی زنانه می کند.در این بخش قصد داریم شما را با نمونه ها و الگوهای دیگری از کیف دستی زنانه مجلسی Balenciaga آشنا کنیم , چرا که شناساندن این برند به شما بانوان ارزشمند ایرانی افتخاری است که ما به خود می بالیم.
کیف دستی زنانه مجلسی Balenciaga با نام کالا Highlight City در رنگ فوق العاده ای که مانند خورشید تابان است.ناگفته نماند که اندازه این کیف در ابعاد متوسط یا همان Medium تولید شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ