کیف از جمله کالای همراه زنانه ای می باشد که هیچ زمانی از مد نیفتاده است.مدل های بسیاری را در سایت ها و فروشگاه های اینترنتی می توان یافت که مورد علاقه شما باشد.
کافی است عبارت های مربوط به کیف,مانند کیف زنانه یا کیف زنانه مجلسی و یا .... را در قسمت متن گوگل تایپ کرده و در دنیای اینترنت سرچی داشته باشید که هزاران هزار مدل از آن ها را می یابید.
آیا شما دوست عزیز نام کیف هایی را که در خانه خود دارید و یا قصد خرید آن را دارید می دانید؟کیف های زنانه و مردانه را می شناسید؟آیا کیفی هست که هم خانم ها استفاده کنند و هم آقایان؟کیف های لپ تاپ یا دوربین فیلم برداری دیگه چه جوریه؟با ما همراه شوید تا شما را با انواع مدل های کیف زنانه و مردانه با مدل های متنوع و رنگهای زیبا آشنا کنیم.
کیف های زنانه با مدل های گوناگون و رنگهای متنوع,اکسسوری به روز و وسیله ای چندکاره می باشند که در سفرها کاربردهای بسیاری دارند.تا به حال فکر کرده اید که اگر کیف ها نبودند چگونه اسناد مهم کاری خود را به محل کارتان می بردید؟شما خانم عزیز اگر کیف لوازم آرایشیتان نبود,لوازم آرایشی خود را داخل گنجه یا کمد نگهداری می کردید؟!
وجود گوناگونی و تنوع در جنس و رنگ کیف های زنانه برای بسیاری از خانم ها کار انتخاب را راحت کرده.
در اینجا می خواهیم شما را با دنیایی از کیف های زنانه,کیف های مخصوص آقایان و کیف هایی مناسب برای همه آشنا کنیم,با ما همراه باشید.
کیف دوشی
یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین مدل از کیف زنانه است.این نوع کیف زنانه همانطور که از نامش می توان به آن پی برد دارای بندی است که روی دوش قرار می گیرد.حمل کیف بسیار آسان است و هم در بازار و هم در مراسم رسمی و مهمانی ها می توان از آن استفاده نمود.این دسته از مدل کیف زنانه با شلوار جین و پیراهن آهار زده بسیار زیبا می شود.کیف های هوبو هم دارای بند روی شانه و هلالی شکل هستند.یک کیف زنانه هوبو را می توان با لباس های مختلفی استفاده نمود.طرفداران این نوع کیف ها خانم های جوان و بانوان شاغل می باشند زیرا هم جذاب است,هم کاربردی و هم راحت.



کیف دستی


کیف دستی بانوان نسخه ای تعدیل شده از کیف های دوشی در ابعاد کوچک شده هستند.این نوع مدل از کیف زنانه برای حمل با دست هستند نه مانند کیف دوشی زنانه حمل روی شانه.کیف زنانه دستی برای زمان هایی که قصد خرید از سوپرمارکت را دارید یا برای خرید وسیله ای خودروی خود را در کنار خیابان پارک می کنید و برای مدت کوتاهی جهت خرید وارد مغازه ای می شوید بسیار مناسب هستند و به همین دلیل می باشد که مدل کیف زنانه دستی در بین خانم ها محبوبیت فراوانی دارد و می توان آن ها را با لباس های رسمی و غیر رسمی استفاده نمود.

کیف کیسه ای

کیف زنانه کیسه ای در ابعاد بسیار بزرگی ساخته می شوند و جنسشان از پارچه طبیعی یا مواد نرمی مانند چتایی (کنف هندی) ساخته می شوند.این نوع کیف برای بسیاری ظاهری خنده دار دارند.کیف کیسه ای در بین دختران نوجوانی که دوست دارند وسایل زیادی حمل کنند و کیفشان سرشار از رنگ های متنوع و خنده دار و کارتونی باشد بسیار محبوب است.این نوع مدل کیف زنانه دارای زیپ های زیادی هستند البته مدل های باز نیز در این نوع از کیف زنانه یافت می شود.این کیف ها مدل دیگری هم به نام کیف کیسه ای لپ تاپ هم دارند که یک لپ تاپ کاملا درون آن قرار می گیرد و دارای لایه های محافظتی می باشد.

کیف های ساحلی مخصوص زنان

از نام آن چنین به نظر می رسد که برای ساحل تعبیه شده است.البته از این مدل کیف هم می توان در پیک نیک ها استفاده نمود.این نوع کیف ها را بسیار بزرگ و از مواد مرغوب می سازند تا برای حمل بارهای سنگین مناسب باشند.این دسته از کیف ها رنگارنگ هستند و در طرح ها و اشکال مختلفی ساخته می شوند.جنس آن ها از مواد نرم یا نی است.برخی دارای بندهای بامزه ای هستند که به جذابیت آن ها بسیار می افزاید.

اما کیف های مخصوص مردان

سامسونایت

این دسته از کیف ها از قدیمی ترین مدلهای کیف دستی مردانه هستند.هدف اصلی از ساخت این نوع از کیف ها حمل اسناد مهم و رسمی بوده.دسته ای از این نوع کیف ها به شکل جعبه و دارای سگک بودند و پوشش چرمی داشتند.سامسونایت ها امروزه به شکل جعبه نیستند و لبه های تیز ندارند.دیگر آنها را مانند یک دهه قبل سنگین نمی سازند و لبه های تیز آن ها را از بین برده اند و بعضی از آن ها هم دارای بند روی شانه هستند.

ساک

ساک ها,کیف های مسافرتی سنتی هستند که مردان برای سفرهای رسمی از آن ها استفاده می کردند.آن ها فضای کافی برای حمل وسایل اداری ,لباس و کفش داشتند.ساک ها در خط تولید کیف های پارچه ای استوانه ای تولید می شدند و با کلاس بودند.اکثر ساک ها در زمان خود از چرم و جیر گرانقیمت تولید می شد.

اما دسته های دیگری از کیف وجود دارد که هم زنان و هم مردان می توانند از آن ها استفاده کنند که در زیر اسامی آن ها را مشاهده می کنید.

کیف های یکطرفه,چمدان,کیف مدرسه,کیف چرخ دار,کیف دوربین,کیف های لپ تاپ,کیف های ورزشی و کیف های مچی.

تا اینجا به این نتیجه رسیدیم که کیف ها بخش جدایی ناپذیر زندگی ما هستند و همیشه می توان کیفی مطابق با خواست و نیاز خود باشد.کیف ها لازمه زندگی ما هستند.در این وبلاگ قصد داریم تا از انواع مختلف کیف های زنانه صحبت کنیم و آن ها را بشناسیم.