۳۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

نکات ضروری در انتخاب یک کیف زنانه شیک

 پیشنهاد ما به شما برای انتخاب یک کیف زنانه شیک رعایت سه نکته زیر است تا با رعایت این سه نکته بر کیفیت کیف دستی خود بیافزایید.

اول اینکه هرگز و هرگز با عجله و از سوی ناچاری به دنبال خرید کیف به فروشگاه ها نروید.کمی صبر کنید چرا که انتخاب عجولانه باعث می شود فقط یکبار کیف خریداری شده خود را استفاده کنید.تورفتگی متن

دوم اینکه اگر می خواهید یک کیف برای مدت طولانی خریداری کنید به دنبال یک کیف ارزان یا مدل روز و طبق مد نروید.چرا که چنین کیف هایی ممکن است ظاهر زیبا و شیکی داشته باشند و در رنگهای متنوعی تولید شده باشند ولی با استفاده در یک فصل یا چند هفته رنگ و کیفیت خود را از دست خواهند داد.می خواهید پول خرج کنید و یک کیف مناسب بخرید , پس مراقب باشید.

سوم اینکه به اندازه کیف خود و مدل آن دقت کنید.آیا حاضر هستید با کیف ورزشی به سر کار بروید یا بلعکس.هر کیفی مخصوص به جای خود و کار خود است.کیف ورزشی مخصوص باشگاه , کیف اداری مربوط به کار و کیف زنانه مجلسی هم مخصوص مهمانی ها و مجالس.به یاد داشته باشید که اندازه هر کیف زنانه تعریف شده است.پس اندازه کیف خود را به گونه ای انتخاب کنید که مربوط و متناسب با کارتان باشد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

کیف دستی زنانه چرمی مشکی برند Hidsign

برای خرید کیف دستی دلخواه خود به فروشگاه کیف و کفش رفته اید؟ می خواهید خصوصیات زیادی داشته باشد.دسته ای رنگی متفاوت با بدنه اصلی کیف دستی ؟ کیف چرمی و شیکی می خواهید؟ قیمت آن متناسب باشد؟ در انتها برای شما کیفی انتخاب کرده ایم که با توجه به تمامی موارد بالا قیمت خوبی هم دارد و از کیفیت و دوام بالایی هم برخوردار است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

ساک ورزشی مشکی رنگ

کیف ورزشی یا همان ساک برای حمل وسایل ورزشش زمانی که قصد دارید راهی باشگاه شوید بسیار مناسب هستند.ساک های ورزشی زنانه مدل های مختلفی دارند و بعضی از مدل های آنها جادارتر و بعضی کم حجم تر هستند.بعضی از مدل های این نوع کیف را هم می توان برای خرید و بیرون گردی استفاده کرد.نمونه زیر حاکی از مثال بالای ما است.

مدل کیف ورزشی ساده و زیپ دار
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

کیف دستی زنانه زرد رنگ شیک

رنگ زرد خورشیدی , زرد قناری , زرد کم رنگ و انواع مختلف رنگ های زرد در پوشاک امروزه دنیا جایگاه های بسیار ویژه و مورد پسندی دارند.از طرفی یکی از رنگ های مورد علاقه خانم های جوان و به ویژه نوجوانان است.طبق تحقیقاتی که در سال 2013 توسط یک شرکت وابسته به پنتون انجام شده نزدیک به 43 درصد نوجوانان کانادایی و ایالات متحده رنگ زرد رو به عنوان رنگ دلخواه خود انتخاب کرده اند.


ست کامل و خوش رنگ کیف زنانه مجلسی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

مدل های ساده کیف دستی زنانه مجلسی مشکی رنگ

بیشتر کیف دستی های مجلسی که زنانه و دختران استفاده می کنند به رنگ مشکی و یکدست هستند.علت انتخاب این رنگ در بین زنان و مردان به خوبی مشخص است.دیرتر کثیف شدن , بهتر دیده شدن با رنگ سیاه و راحت ست کردن این رنگ با سایر لباس ها.البته از دیرباز ما ایرانیان در استفاده از رنگ مشکی پیشتاز بودیم و با توجه به اینکه طبق اصول روانشناسی رنگ ها عنوان میشود که از رنگ های شاد و رنگی استفاده بشه متاسفانه در جامعه ما به طور مکرر و البته قشر عظیمی از ملت ما به خصوص جوانان و نوجوانان از این رنگ استفاده می کنند.


کیف زنانه شیک مجلسی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

ست کردن درست کیف و کفش زنانه

ترجیح می دهید رنگ مشکی را برای کیف و کفش خود انتخاب کنید؟ خب , برای اینکه ظاهرتان یکنواخت به نظر نرسد راه چاره دارید , می توانید طرح های مختلفی را انتخاب کنید.انتخاب یک کیف دستی زنانه ورنی با چرم طرح مار یا کروکودیل چطور است ؟ می توانید برای ست کردن کفشتان از یک کفش مدل عروسکی استفاده کنید.از کیف دستی مجلسی ای که با چرم دانه درشت تولید شده باشد هم می توانید استفاده کنید , در کنار یک کفش بوت نوبوک یا جیر بسیار عالی می شود.مراقب استفاده از طرح های مختلف در کنار یکدیگر باشید , مثلا هرگز کیف دستی چرمی طرح کروکودیلی را با کفش های پلنگی پاشنه بلند ست نکنید و نپوشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

کیف دستی زنانه مجلسی صورتی کوچک

کیف کوچک زنانه برای یک خانم جوان باید ستی باشد که بتواند با آن احساس آرامش کند , و در ضمن این کیف توانایی حمل وسایل مورد نیاز و ضروری فرد را داشته باشد.به طور کل کیف زنانه شیک و جمع و جوری است که برای بانوان مناسب است.کیف دستی زنانه صورتی رنگ زیر با چرم 100 درصد است و یک کیف چرمی به حساب می آید.قیمت خرید این کیف دستی 264 دلار است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

کیف دستی زنانه زنبیلی آبی

آیا تم های طبیعی را دوست دارید؟ آیا از اینکه به طبیعت می نگرید احساس آرامش می کنید؟ دوست دارید لباس هایتان بازتاب چهره درونی شما باشند.رنگ های طبیعت رو دوست دارید؟ همواره انتخاب رنگ های الهام گرفته از طبیعت نه تنها باعث شادابی و سرزندگی شما خواهد شد بلکه دید دیگران را هم نسبت به شما عوض خواهد کرد.پس انتخاب یک کیف دستی زنانه زیبا مستلزم انتخاب یک رنگ طبیعی است همراه با یک مدل معمول.

قیمت مناسب این کیف دستی زنانه نزدیک به 100,000  تومان است
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

کیف دستی زنانه مجلسی برند Burberry

کیف دستی زنانه مجلسی برند Burberry با طرح ها و رنگ های مختلف همیشه از بهترین کیف های زنانه تولید شده در اروپا می باشد.این مدل از کیف زنانه ای که برای شما آماده کردیم با توجه به راحتی و اندازه مناسب و کوچک فروش زیادی در داخل قاره اروپا داشته.فروش کیف دستی زنانه مجلسی برند Burberry در فروشگاه های نمایندگی این کمپانی انجام می شود.ضمنا طرح پایه این کیف زنانه از یک الگوی نظامی گرفته شده است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

کیف مجلسی جدید 2016

جنس تشکیل دهنده کیف دستی های زنانه مجلسی عموما از چرم های طبیعی و مصنوعی , پارچه و مواردی دیگر یا ترکیبی از این هاست.در ادامه یک مدل کیف جدید مجلسی از چرم مصنوعی برای شما آماده کردیم که علاوه بر چرم مصنوعی که در این مدل کیف کوچک سایز Small بکار گرفته شده از پشم هم برای تزئین این کیف بهره گرفتند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ