ترجیح می دهید رنگ مشکی را برای کیف و کفش خود انتخاب کنید؟ خب , برای اینکه ظاهرتان یکنواخت به نظر نرسد راه چاره دارید , می توانید طرح های مختلفی را انتخاب کنید.انتخاب یک کیف دستی زنانه ورنی با چرم طرح مار یا کروکودیل چطور است ؟ می توانید برای ست کردن کفشتان از یک کفش مدل عروسکی استفاده کنید.از کیف دستی مجلسی ای که با چرم دانه درشت تولید شده باشد هم می توانید استفاده کنید , در کنار یک کفش بوت نوبوک یا جیر بسیار عالی می شود.مراقب استفاده از طرح های مختلف در کنار یکدیگر باشید , مثلا هرگز کیف دستی چرمی طرح کروکودیلی را با کفش های پلنگی پاشنه بلند ست نکنید و نپوشید.

هر کفشی که در جا کفشی خانه دارید و به رنگ خنثی است می توانید با یک کیف دستی مشکی و یا قهوه ای مجلسی و زیبست کنید.کفش های راحتی آبی ملوانی و یا استفاده از بوت های بلند زرد رنگ و مشتقات آن مثل زرد تیره و کدر یا کاراملی و خردلی با این مدل کیف های مشکی مناسب هستند.


ست کیف دستی مشکی رنگ با کفش راحتی آبی ملوانی

ست کیف زنانه قهوه ای با یک بوت بلند زنانه


اگر از کیف و کفش‌ های طرح دار خوشتان کی آید و دوست دارید از آن ها استفاده کنید , می توانید براحتی رنگ‌ های ساده و براق را با هم ترکیب کنید.به عنوان مثال یک کفش زنانه طرح پلنگی را می توان با یک کیف دستی زنانه قرمز رنگ ست کرد.

ست ترکیبی یک کفش طرح پلنگی با یک کیف دستی زنانه مجلسی قرمز رنگ , واقعا که فوق العادست