راهنمای ست کردن کیف و کفش

آیا تا به حال به نحوه ست کردن کیف و کفش خود توجه کرده اید؟ آیا برای اینکه هماهنگی بین کیف دستی و کفشتان بوجود بیاورید ایده ای خاص دارید؟ یکی از قوانین مربوط به مد قانون ست کردن کیف و کفش شما با هم است که از دیرباز مورد توجه زنان و دختران بوده.زمانی که از اکسسوری زنانه صحبت به میان می آید بهتر است که به دنبال هماهنگی باشید تا یکسان ست کردن آنها.


یکی از نکاتی که خانم های شیک پوش و اهل مد روز به آن توجه می کنند استفاده از ست همرنگ کیف و کفش است.حال چرا به چنین نکته ای توجه می کنند ؟ دلیلش این است که وقتی خانم ها از ست های همرنگ کیف و کفش استفاده می کنند باعث پیرتر شدن آنها می شود.همیشه به دنبال ست های همرنگ نباشید اگر کیف دستی قهوه ای یا مشکی انتخاب کردید لزومی ندارد از کفش پاشنه بلند مشکی یا قهوه ای استفاده کنید.

اگر همچنان تمایل دارید که رنگ کفش خود را با کیف دستیتان ست کنید می توانید از رنگ های مشابه و نزدیک به کیف دستی خود استفاده کنید.می خواهید منحصر به فرد باشید و در محضر دیگران خاص به نظر برسید ؟ سبک لباس پوشیدن خود را داشته باشید و با این کار تک شود , چرا که از ارکان وبدنه اصلی خوش پوش بودن شما همین است.پس بجای اینکه کفش و کیف خود را با روش های نادرست ست کنید آنها را با هم ترکیب کنید.اصول ترکیب کردن خود هنری است که به زیباتر شدن و جذاب شدن شما کمک شایانی می کند.